Kto chce zjesc dwa batony proteinowe zamiast jednego Questa? :)




Poprosiliście mnie ostatnio o przepis na baton proteinowy. Podaje zatem dziś mój ulubiony, z masłem orzechowym:) Jeżeli chcecie, by baton miał więcej białka, po prostu dodajcie więcej odżywki. Ja głównie starałam się zmniejszyć ilość tłuszczy. Udało mi się osiągnąć makro, stanowiące dokładnie połowę makro jednych z najlepszych rynkowych batonów KLIK. Jeżeli jesteście na masie, chcecie więcej węgli, a mniej tłuszczy, zastąpcie masło orzechowe (nasze spoiwo)  zblendowanymi suszonymi owocami typu daktyle, żurawina. Tylko pamiętajcie o występujących w nich cukrach i uważajcie na ich ilości. Natomiast syrop 0 kcal można zastąpić miodem, syropem klonowym lub z agawy, bądź słodzikiem w płynie. Jednak jak macie możliwość zachęcam do kupienia tej serii syropów Slim 0 kcal, ratuje życie na redukcji, a smaki są bardzo  "naturalne". Poniżej etykieta z wersji Tiramisu:





Polecam batony przechowywać w lodówce, w folii lub na papierze do pieczenia. 
Smacznego!!




















  




Etykiety: , , , , , , , , , , , , ,